Wymiany i zwroty
Wybieranie towaru
Wybór i zamówienie towaru realizujemy poprzez koszyk do którego "wkładamy" nasze zakupy. Po naciśnięciu na koszyk zostanie wyświetlona jego zawartość, w której możemy skorygować ilości zamawianego towaru.
Kto może kupować ?
Każdy kto zechce zostać naszym klientem. Klient podczas realizacji zamówienia wypełnia odpowiednie pola niezbędne do przeprowadzenia transakcji. Istnieje możliwości założenia konta, które w znacznym stopniu ułatwia proces potwierdzenia zamówienia i ewentualnych zakupów w przyszłości.
Potwierdzenie zamówień
Jeżeli podczas zamawiania towaru wpiszemy swój adres e-mail, to zostanie wysłana prośba o potwierdzenie zamawianego towaru (dla zarejestrowanych użytkowników adres e-mail jest niezbędny). Na potwierdzenie przez Państwa zamówienia czekamy 24 godziny. Jeżeli w tym czasie nie zostanie potwierdzone, to zostanie ono usunięte z naszego systemu. Dla osób nie posiadających adresu e-mail istnieje możliwość zakup bez konieczności zakładania konta. Potwierdzenia w takim przypadku będą realizowane telefonicznie.
Zastrzegamy sobie możliwość każdorazowego potwierdzenia zamówienia telefonicznie.
Usuwanie konta z systemu
Po założeniu konta jego usunięcie możliwe jest wyłącznie przez administratora sklepu
Terminy realizacji zamówień i koszty wysyłki
Terminy realizacji 2 dni robocze od daty potwierdzenia (w szczególnych przypadkach termin ten może się wydłużyć do 7 dni) Zakupiony towar wysyłamy zgodnie z Państwa wyborem "Sposób dostawy" Do kosztów zakupionego towaru należy doliczyć koszy przesyłki, które zależą od wagi i wielkości paczki (ceny od 20 zł). przesyłki wysyłamy kurierem Fedex.
Zastrzegamy sobie możliwość odrzucenia zamówienia bez podania przyczyny !
Forma płatności
Za towary zakupione w naszej firmie płacą Państwo za pobraniem podczas odbioru przesyłki lub przedpłatą na konto:
ING Bank Śląski 90 1050 1344 1000 0022 5290 1661
Gwarancja
Jeżeli w opisie nie podano inaczej każdy towar zakupiony w naszej firmie objęty jest
12-miesięcznym okresem gwarancji. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon (na życzenie faktura VAT) stanowiący jedyną podstawę do przyjęcia reklamacji. Kupujący wysyła towar do reklamacji na własny koszt. Sprzedający po uznaniu zasadności reklamacji odeśle na swój koszt towar wolny od wad (taki sam co do jakości i ilości). W przypadku nie uznania reklamacji towar odesłany zostanie na koszt nadawcy. Wszystkie reklamacje bez względu na decyzję rozpatrzone zostaną w terminie do 28 dni kalendarzowych.
Ochrona danych osobowych
Dane naszych klientów zostaną wykorzystane tylko i wyłącznie do zrealizowania zamówienia. Nie będą utrwalane jak i przekazywane innym firmom. Otrzymywane dane osobowe nie będą wykorzystywane ani przetwarzane w celach komercyjnych. Posłużą nam jedynie do sprawnej i szybkiej obsługi.
Inne informacje
Wszystkie prezentowane ceny zawierają podatek VAT